... a odporúčam jeho návštevu. V podpisovej knihe pribúdajú odkazy žiadajúce zachovanie múzea ako na bežiacom páse. Dúfam, že tentokrát zvíťazí zdravý rozum a úcta k histórii nad finančnými záujmami.
Exponáty predstavujú viacero druhov pozemskej dopravy, od bicyklov (aj české kohoutovky majú, presne ako boli na kvartete, ktoré sme ako deti hrávali), cez parné stroje, motorky, autá rôznych období až po lokomotívy.
Tatra 57 A, 30. roky 20. storočia
Praga Picollo, 1922
aj toto je dopravný prostriedok...
čerpacia stanica Mogul
znázornený proces rekonštrukcie
Ford T z 20. rokov, prvý sériovo vyrábaný automobil na svete
Nákladná parná lokomotíva z roku 1947
Parná lokomotíva, 1902
žeriav, 1929
vnútro lokomotívy
Tento bicykel je smutnou pamiatkou na projekt z roku 2001 nazvaný Biely bicykel, ktorý mohli využívať občania v bratislavskom centre na presun. Žiaľ, na Slovensku je to tak, že bicykle veľmi rýchlo z ulíc pomizli.
Na takejto Octavii som sa vozievala v detstve, môj dedko mal takú, ibaže bola tmavozelená. Aj vedľajšiu tisícku som si ešte stihla vyskúšať, to bolo prvé auto mojich rodičov.
"Čezeta" 175 z roku 1960
prototyp úžitkového vozidla z bratislavskej dielne Mibra, 1996
autobus č. 21 (z čias dávno pred septembrovým prelinkovaním) si ešte pamätám, ale to už bol Ikarus...
nápis dosť výrazný, ale komu není vzhůry dáno...
... napríklad táto rodinka... veď treba vyskúšať všetky páčky v lokomotíve, otvárať a zatvárať okienka...
... odporúčam lokomotívy ohradiť, zabetónovať, zaplatiť k nim nevľúdneho strážnika, lebo milé tabuľky jednoducho nestačia...