reklama

4 veci, Four Things, Tessera pragmata, Patru lucruri, etc.

Obyčajne sa nezúčastňujem reťazových hier, listov, mailov a podobne. Navliekla ma do tohto sestra. Myslela som, že napíšem iba toľko: ak vás zaujíma niečo o mne, sledujte články s názvom Moje obľúbené... Ale predsa - teda čítajte a spoznávajte:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Štyri zamestnania

škôlkarka, žiačka, študentka
brigádnické lepenie štítkov na časopisy, triedenie všelijakých odpovedných zásielok, balenie CD a kaziet a pod.
obchodný referent - predávajúci bronzové odliatky na hroby a lepidlá, tmely a podobné srandy
odborný referent na Ministerstve dopravy, pôšt a telekomunikácií - len deväť mesiacov, a zasadla som znova do školských lavíc

Štyri hokejové kluby, za ktoré som hrala/hrám

MHKŽ Danube Bratislava
EHC Generali Flyers Vienna
HK Levice
Vienna Flyers

Štyri obľúbené filmy (neter Dominika hovorila OBLÚDENÉ)

Čtyři vraždy stačí, drahoušku
Jak utopit doktora Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách
Na Hromnice o den více - Bill Murray a svišť, či syseľ, či čo to bolo za zvera
ďalšie tu

Štyri miesta pobytu

Bratislava - Dolné Hony a teraz Ružinov
Železník - ten pri Revúcej
Konstanca, Kraiova - mesiac na kurze rumunčiny (čudne to vyzerá foneticky napísané...)
Thessaloniki - mesiac na kurze novogréčtiny

Štyri TV-programy

no, to je menší problém, lebo televízor veľmi nesledujem, a nie je to preto, že ten náš je ešte z 80. rokov, obraz mierne červený, osem kanálov, ktoré sa nám nechce neustále prelaďovať, bez diaľkového ovládania... no, skúsme:

Simpsonovci
Priatelia
televízne noviny, správy, novosti a aké to má ešte názvy - nie, že by to bol môj obľúbený program, ale počúvam na pol ucha a aj tak žasnem nad tými šplechmi, či už vecnými alebo gramaticky nesprávnymi
štvrtý program asi nenájdem, takže namiesto čumenia do bedne počúvam rádio okey alebo mp3

Štyri dovolenkové miesta

Železník, Predná Hora, Hrádok - to je jeden súvisiaci balík
Grécko - Korfu, Chalkidiki, Kalymnos, Thassos, Thessaloniki a okolie, okruh po pevnine okrem Peloponnézu
Rumunsko - spolu s Gréckom moja srdcovka
Južné Čechy - najlepšie dovolenky sú na vlastnú päsť

Štyri obľúbené jedlá

v mladších časoch to bol rezeň
kačica, lokše, kapusta
špenát - domáci
čínske, grécke jedlá
vlastne mám rada skoro všetko s výnimkou syra, bryndze, vnútorností (pečienku mám rada), Miloš ma volá Mlsný jazýček...

Štyri webové stránky, ktoré denne sledujem

blog.sme.sk
google.com
nie denne, ale dosť často - seznam.cz kvôli tamojším slovníkom
tiež dosť často - moja osobná stránka

Štyri miesta, kde by som bola radšej, než teraz tu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

posteľ - najlepší vynález ľudstva
v dobrej nezafajčenej reštaurácii s priateľmi
zachytala by som si v zápase s hokejistami, ktorí vedia, kam strieľajú, hehe
Írsko, Island, Rumunsko, Grécko, Mexiko, Peru, India, Turecko, Blízky Východ než to tam Amíci celkom zrovnajú so zemou, hocikde na svete...

V prezentácii môže pokračovať každý, kto má chuť, ale celkom by ma zaujímali nielen 4 veci Jozefa Klucha a Miroslava Šedivého... a sledujte Moje obľúbené...

Lucia Kramaričová

Lucia Kramaričová

Bloger 
  • Počet článkov:  165
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.milosch.sk/LuckaMilos Zoznam autorových rubrík:  FotografieAliquid de antiquitateŠportDe universitateCultus atque humanitasAnimaliaŽelezníkIndológiaSúkromnéSpoločnosť

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu